Akviziční podpora na veletrzích

Aby vám na veletrhu neunikl žádný zákazník a neztráceli jste čas se sběrači propisek.

Účast na veletrhu není jen o vzhledu expozice. Jde o to, jak z proudu návštěvníků vybrat ty, kteří mohou být potenciálními zákazníky.

Být na veletrhu je otázkou prestiže, konkurenčního boje a samozřejmě získání nových zákazníků, ale je to také poměrně vysoká investice. Byl by nerozum se nezúčastnit, jen záleží na tom, kolik stojí hodina na veletrhu a jak ji využít.

Jste si vědomi, kolik vás stojí rozhovor s návštěvníkem veletrhu, který se nestane vaším zákazníkem?

Na veletrhy obvykle chodí desítky tisíc lidí a mnozí s vámi navážou kontakt. Není však výjimkou, že se vaši nejcennější pracovníci baví na úrovni se zaujatým člověkem, ale z rozhovoru vzejde jen příjemné popovídání, a nebo hůř, cenná informace pro konkurenci.

Víte, jak rozpoznat toho pravého od toho, co se jen zajímá a ve skutečnosti vás odvádí od relevantní činnosti?

Buďte si jisti, že se bavíte na veletrhu s tou správnou osobou. Netravte tolik času s lidmi, kteří vůbec nejsou vašimi potenciálními zákazníky. 

Jste si jisti, že v průběhu veletrhu a po něm správně zpracujete všechny dosažené kontakty? A přetaví se následně tyto kontakty v ty smysluplné, se kterými se dá dále pracovat?

 

 

Již více než dvacet let podporujeme v Bono Art naše zákazníky na jejich prezentačních akcích. Díky těmto zkušenostem jsme mohli vytvořit jedinečný ucelený program, který výrazně zvýší procento dosažených výsledků při účasti na veletrhu.

Kladete-li si otázky, proč účast na veletrhu není tak přínosná, jak jste si představovali, a zda je možné z veletrhu vytěžit víc, jsme si téměř jisti, že jste na správné adrese. Jsme připraveni ve spolupráci s vámi připravit takový program, který zajistí, že bude mít vaše obchodní oddělení celý rok co dělat.

 

  • Jak to probíhá?

    Celá podpora se odvíjí především od vaší firmy a jejích potřeb. Ve spolupráci s vámi se pustíme do následujících kroků:

    • Vybereme s vámi vhodný veletrh (v mnoha případech se ukáže, že je výrazný potenciál prodeje na akcích, kam jste se vůbec nechystali)
    • Rozebereme formu vzhledu a velikost expozice
    • Podchytíme, co je potřeba udělat před veletrhem (např. prezentační materiály, tisková zpráva do médií aj.)
    • Zkonzultujeme, jakým způsobem se budete prezentovat na samotném veletrhu
    • Zajistíme získávání kontaktů na veletrhu
    • Probereme, co je potřeba udělat po skončení veletrhu a případně zajistíme realizaci

     

  • Jak to funguje přímo na veletrhu?

    Služba, kterou můžete využít přímo na veletrhu, je podpora našich proškolených akvizitorek. Kromě toho, že sbírají důležité kontakty, mají za úkol především selekci potenciálních zákazníků tak, aby se k vašim technikům dostali pouze relevantní návštěvníci veletrhu. 

    Akvizitorka dokáže odpovědět na základní dotazy a zároveň se rozumnou formou doptat na zájmy a potřeby návštěvníka veletrhu.

  • Otázka 3

Chcete vědět víc?

Podrobnější informace Vám rádi sdělíme na telefonním čísle +420 602 305 223, nebo nám vyplňte tento formulář, stejně to budeme potřebovat vědět.